.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لزوم اجرای تکالیف قانونی از سوی مدیران؛
وعده ای از دولت که در یک دستگاه اجرایی مازندران عملی نشد
بر اساس اخبار دریافتی، در حقوق آبان ماه این دستگاه دولتی مازندران نه تنها وعده سخنگوی دولت و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اجرا نشده بلکه حتی اضافه کاری ای که در ماههای قبل پرداخت می شده پرداخت نشده و این موضوع ....
وعده ای از دولت که در یک دستگاه اجرایی مازندران عملی نشد

شمال نیوز: علیرغم وعده های داده شده از سوی دولت و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص اعمال همسان سازی حقوق کارکنان در احکام آنها و پرداخت مابه التفاوت مهرماه و آبان ماه بصورت یکجا در حقوق آبان ماه، شنیده شده عدم اجرای این مصوبه مهم دولت در یکی از دستگاههای اجرایی استان سبب نارضایتی در میان پرسنل شده است.

 

به گزارش شمال نیوز؛ بر اساس اخبار دریافتی، در حقوق آبان ماه این دستگاه دولتی مازندران نه تنها وعده سخنگوی دولت و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اجرا نشده بلکه حتی اضافه کاری ای که در ماههای قبل پرداخت می شده در این ماه پرداخت نشده و این موضوع باعث نارضایتی در میان پرسنل این اداره کل را فراهم نموده است.

 

از مسئولین استان انتظار می رود در شرایطی که این روزها حفظ آرامش، از مهمترین مسائل در سطح کشور به شمار می رود با انجام تکالیف قانونی خود در زمان مقرر مانع از هرگونه تنش و نارضایتی شده و در انجام تکالیف قانونی خود همت و توان بیشتری معطوف دارند.

 

یقینا پیگیری استانداری مازندران و سازمان برنامه بودجه استان در خصوص این موضوع می تواند مسائل دیگری از این دستگاه دولتی را برایشان مشخص سازد!!!


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.